onsdag 4. mars 2009

-+- DE TI BESTE TINGENE MED AFRIKA -+-

10. Jeg kan dra til Tanga å få andre til å vaske klærne mine (snakker om hoven og lat!)
9. Jeg får skrive brev (ja, jeg er så sprø at jeg faktisk liiker å skrive brev..)
8. Alt er billig, så en trenger ikke å frykte FOR mye for sparekontoen. Og jeg bruker bare halvparten på mobilregning, da jeg stort sett ikke får til å sende meldinger hjem.
7. En slipper forpliktelser, jobb o.l. hjemme! Deil å ikke ha noen dager fullbooket=)
6. Slippe å tenke på hva en skal ha på seg – en ser like tullete ut uansett
5. Frukta smaker bedre her (så fremt den ikke er muggen eller umoden, og det hender jo litt for ofte..)
4. STOR seng :)
3. En kan umulig komme for sent, alt er pole pole! (roooliiig)
2. Alle hilser og smiler og er glade (og ser en noen sure gamlinger er det bare å hilse dem respektfullt, og hundre smilerynker kommer frem :) det er kos!) Menneskene er generelt mer imøtekommende her nede..
1. Ikke minusgrader (BURN til alle dere hjemme – mohahah :)) dog det er regntid, og lite solgløtt, og mest klamt og hæsslig, men det har jeg egentlig ikke lov til å skrive noe om nå som positivbloggen har slått inn ;) .. )

1 kommentar:

  1. Hilde! Nå ble jeg bra glad! Det er kanskje noe gærent med pc-en min, men hos meg hadde du ikke oppdatert siden 15. februar, og nå kom det plutselig masse innlegg frem! Hurra :D

    Miss you LOTS =) Brev kommer soon <3

    SvarSlett